czwartek, 1 marca 2012

Zaproszenie do marcowej zabawy :)



CANDY- cukiereczki, landryneczki :)
Właśnie z landrynkami kojarzą mi się witrażowe szkiełka.
Nadchodzi wiosna i coraz więcej dziennego światła w naszych domach.
Czas więc na radość i kolor.
Chcę podzielić się z Wami moimi małymi witrażykami.
Spośród wszystkich chętnych, którzy obserwują mój blog, napiszą komentarz i zamieszczą na bocznym pasku swojego bloga poniższe zdjęcie z linkiem - wylosuję dwie osoby, którym wyślę witrażowego ptaszka. 

Zapraszam do zabawy!

Losowanie 24 marca!!!







56 komentarzy:

  1. Och cudny ptaszek! Zapisuję się. Pięknie udekorowałby moje muzeum. Starocie bowiem zamierzam poprzeplatać współczesnym rękodziełem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połączenie rękodzieła ze starociami to świetny pomysł. Zapewne i frywolitki się tam znajdą i może jakiś witrażowy ptaszek uwije sobie gniazdko w Twoim muzeum. Pozdrawiam ciepło i życzę powodzenia.

      Usuń
  2. A moze ta sikorka wybiera sie za moze ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zosiu, oglądam ptaszka po raz fafnasty i bardzo mi się podoba. Może do 24 marca dam radę zrozumieć jak sobie ten obrazek wkleić i gdzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo prosto :) Zrobiłem to tak:
      Projekt -> Układ -> Dodaj gadżet (najlepiej gdzieś w prawej kolumnie) -> Zdjęcie (gadżet na dziesiątej pozycji).
      W oknie gadżetu Zdjęcie w punkcie Link wklejasz link do posta Zosi, a w punkcie Obraz zaznaczasz Z internetu i wklejasz link do zdjęcia ptaszka (widać w menu kontekstowym po kliknięciu na foto prawym jako: kopiuj adres URL grafiki)
      Miłej zabawy :)

      Usuń
    2. Michał namówił mnie do założenia bloga i jak się w czymś nie orientuję, ładnie zawsze mi wyjaśnia. Teraz mnie wyręczył, bo muszę się przyznać, sama nie wiedziałam jak to się wkleja takie obrazki.
      Czarny(w)Pieprzu pozdrawiam serdecznie - miło mi, że chcesz brać udział w mojej zabawie:)

      Usuń
  4. Jako, że ja skromnie obserwuję, kiedyś trafiłam TU dzięki Margo, a ptaszki bardzo mi się podobają (nie napiszę, że lubię, bo będą od razu dziwne skojarzenia ;))), dlatego pozwalam sobie się ujawnić i zgłosić do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. oj, CUDNE i kolorowiutkie!!!
    dawno nie chciałam czegoś "tak bardzo mieć":DDD jako, że ptaszki mnie lubią z wzajemnością, to może mi się poszczęści?:)
    moc uśmiechów przesyłam

    Ps. miło mi bardzo, że wyraziliście chęć przygarnięcia moich kociaków- rozbawiliście mnie niezmiernie komentarzami, powodzenia w losowaniu życzę -z całego serducha:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sydonio ja też Ci życzę powodzenia w moim losowaniu. Czuję w Tobie bratnią duszę i ściskam serdecznie ;)

      Usuń
  6. Zakochałem się w tych cudnych ptaszkach i bardzo chętnie zaopiekuję się jednym z nich :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że tak Ci przypadły do serca. Ty też tworzysz piękne rzeczy. Pozdrawiam wiosennie :)

      Usuń
  7. oj, to moze i do mnie ktorys przyleci? :) aniolki przylatuja na swieta, to moze i by im sie przydal taki kolega ze skrzydlami? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrzydlate towarzystwo! Życzę z całego serca powodzenia w losowaniu. Asiu uwielbiam czytać Twój blog, jesteś moimi oczami w odległym i bardzo tajemniczym dla mnie świecie. Dziękuję Ci i pozdrawiam.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Miło mi Małgosiu, że się jednak zdecydowałaś na udział w mojej zabawie. Ściskam serdecznie i życzę powodzenia w losowaniu. Buziaki :)

      Usuń
  9. Ptaszki są śliczne, już wyobrażam sobie jak pięknie świeci przez nie słońce w moim oknie. (już wkleiłam je na mój blog)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak kolorowe szkiełka mają w sobie magiczną moc. Trzymam kciuki za powodzenie w losowaniu :)

      Usuń
  10. Moge tez..? Piekne sa! Zawsze marzylam, zeby nauczyc sie tej pieknej sztuki, ale nigdy nie mialam odwagi, podziwiam wiec Twoje i mam nadzieje, ze jeszcze pamietam,jak sie zamieszcza linki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Casablanco witam! Bardzo mi miło, że bierzesz udział w zabawie.
      Szczypta odwagi, dużo cierpliwości i już możesz tworzyć piękne rzeczy z kolorowego szkła :) Życzę powodzenia.

      Usuń
  11. Jakie cudne, niesamowite, te oczyska, staję w kolejce. Nie w takich stawałam kiedyś np. po pomarańcze przed świętami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to były czasy :) Człowiek się cieszył każdym drobiazgiem. Skoro zostałaś już zahipnotyzowana ptasimi oczyskami, mam nadzieję, że częściej zechcesz do mnie zaglądać :) Witaj w skromnych progach mojego bloga.

      Usuń
  12. Nie oprę się twym szklanym przyjaciołom. Z chęcią na nie zapoluje. Pięknie by wyglądały o zachodzie słońca na moim oknie.
    Zajrzyj do mnie na papierową wiklinę- może odkryjesz nowe hobby.
    www.anettaja.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie przyszło mi do głowy, że z papieru można tworzyć takie różne cudeńka. Fajna ta Twoja sowa.
      Czy z papierowej wikliny można zrobić koszyczek do święconki na Wielkanoc?

      Usuń
  13. Raz próbowałam witrażowania, później już niestety nie miałam możliwości ;( Piękne są te ptasiory i chętnie ustawię się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, zapraszam - bardzo jest mi miło :)

      Usuń
  14. Ptaszki są cudne, chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Podoba mi się Twój misiowy awatar.

      Usuń
  15. Bardzo pragnę takiego ptasiorka w oknie zawiesić!Wylosuj mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto nie gra, ten nie wygrywa.
      Życzę powodzenia :)

      Usuń
  16. Ptaszek swietny, taki z charakterem, zadziorny, byłby idealnym kompanem dla moich domowych ptaszków ... pozdrawiam serdecznie i zapraszam,jeśli masz ochotę do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudne!!!I ja chetnie stanę po niego w kolejce:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ptaszki są super. Akurat na wiosenne ozdobienie okna :) Zgłaszam się do losowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ach ta wiosna! Cieszę się jak dziki Reks:)
      Mieszkamy w tym samym województwie, pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  19. O kurka, aniołka już mam to ptasio do kolekcji by się przydał, zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same skrzydlate stwory. Pozdrawiam i życzę powiększenia kolekcji :)

      Usuń
  20. to ja też spróbuję szczęścia...ptaszki piękne zazdroszczę zdolności...

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne witrażyki i oczywiście zapisuję się. Mam nadzieję, że właśnie do mnie przylecą:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. i ja tez ustawiam się w kolejce,ptaszki są cudne:)
    zapraszam też na moje candy i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ptaszki sa śliczne. Ja z witraży do tej pory robiłam tyklo aniołki, ale takie bardziej geometryczne(bo ciecie szkła sprawiało mi problem a i szlifowac nie miałam za bardzo jak i czym). Teraz dzieci małe więc zajmuję się bezpieczniejszymi robótkami:-) Pozdrawiam serdecznie.
    www.liviakreatywnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Oooo! Jakie one mają cudne oczka:))))
    Coś czuję, że u mnie byłoby im bardzo dobrze:))

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne te witrażyki. Zapisuję się również. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudny ptaszek! Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. beautiful ♥ ♥ ♥ I hope for the best
    hugs,
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  28. Właśnie znalazłam na blogu mojej wymiankowej koleżanki link do Twojego Candy. Te ptaszki są tak cudne, że i ja spróbuję szczęścia. Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy.
    http://handmade-anko.blogspot.com/2012/03/candy-wiosenne-porzadki.html

    OdpowiedzUsuń
  29. z ochątą przygarnę takiego ślicznego ptaszka:) oczywiście się zapisuję i zapraszam na moje Candy
    http://bizuteria-moniski.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda ze ja nie mam bloga - choc jak tu buszuje po internecie to to co widze mnie zachwyca, a sama tez conieco "dlubie" ale jeszcze nie dojrzalam do bloga. A ptaszki przesliczne.
    betinka76@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. O!jakie cudne ptaszki!!!znalazłam się tu przypadkiem i fajnie tu u Ciebie!dołączam na ostatnią chwilę.Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Jejciu jaka cudna ptaszyna!!!Ja również bym ją pragnęła ,i to bardzo,i to bardzo!Zatem ustawiam się w tej kolejeczce i czekam,czekam,aż do mnie przyfrunie!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. też witraż kocham, więc się zapisuję :)
    obserwuję jako OliwkaEwka, banerek na blogu jest
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się :) piękny ptaszek - :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochani! Dziękuję wszystkim za wpisy. Tutaj już lista się zamyka. Dzisiaj 24 marzec - NA LOSOWANIE CZAS! Jutro ogłoszę wyniki :) Proszę o cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń